جملات دلتنگی
بچه های با حال

بچه های با حال




اس ام اس دلتنگی



پارسال با او زير باران راه ميرفتم..‏‎.‎

امسال راه رفتن او را با ديگري در زير باران اشكهايم ديدم..‏‎.‎



شايد باران پارسال هم اشكهاى ديگرى بود!
.
.
.
صبركن سهراب!
گفته بودى قايقى خواهى ساخت. . .
قايقت جادارد؟!
من هم ازهمهمه ي اهل زمين دلگيرم!!!
.
وقتي كسي دير يادم مي كنه نگرانش نمي شم ، چون شاد بوده كه از يادش رفتم.!
.
.
.
قضیه از اون جایی شروع شد که خیلی عصبانی بود! گفت اگه دوسم داری ثابت کن گفتم چجوری؟ تیغو برداشتو گفت رگتو بزن! گفتم مرگ و زندگی دست خداست گفت پس دوسم نداری تیغو برداشتمو رگمو زدم! وقتی داشتم اروم تو بغلش جون میدادم اروم زیر لب گفت اگه دوسم داشتی تنهام نمیذاشتی!!
.
.
.
هنوز هم دلم تنگ می شود

برای محض حرف زدنت

و برای تکیه کلامهایت

که نمی دانستی

فقط کلام تو نبود

من هم به آنها ...

تکیه داده بودم!
.
.
.
دلم را که مرور میکنم
تمام آن از آن توست
فقط نقطه ای از آن خودم.......
روی آن نقطه هم
میخ میکوبم
...و قاب عکس تو را می اویزم
.
.
.
نگاه تو معجزه است،
سِحر غم به معجزت خراب می شود،
تا عصای دیده بر من افکنی،
خشک، نیل چشم من ز آب می شود
.
.
.
دیرگاهیست
بالهایمان را آویخته ایم به جالباسی

عادت کرده ایم به زمین

زمین جای گرم و نرمیست

چه خیال اگر چشمهایمان را خواب

چه خیال اگر دلهایمان را آب برده است!
.
.
.
تو دوست داشتنی هستی


اما


دوست ِ داشتنی نیستی
.
.
.
نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر

فقط میدانم در آغوش منی ، بی آنکه باشی

و رفتی ، بی آنکه نباشی . . .
.
.
.
چگونه دست دلم را بگيرم ودر كنار
دلتنگيهايم قدم بزنم
در اين خيابان
كه پر از چراغ و چشمك ماشينهاست
...نه آقايان:
مسير من با شما يكي نيست
از سرعت خود نكاهيد
من آداب دلبري را نمي دانم
.
.
.
خدایا
این دلتنگی های ما را هیچ بارانی آرام نمیکند
فکری کن
اشک ما طعنه میزند به باران رحمتت
.
.
.

باران کـه میبـارد...... دلـم بـرایت تنـگ تـر می شـود..... راه می افـتم ... بـدون ِ چـتـر ... من بـغض می کنـم ....آسمـان گـریـه ..
.
.
.
من بودم

تو

و یک عالمه حرف...

و ترازویی که سهم تو را از شعرهایم نشان می داد!!!

کاش بودی و

می فهمیدی

وقت دلتنگی

یک آه

چقدر وزن دارد...
.
.
.
لطفا هی نپرس دلتنگی چه معنی دارد ؟
دلتنگی معنی ندارد ...
درد دارد
.
.
.
عمیق تر می بینم

بودنهایت را ...

دلم تنگ است بیا




دلتون شاد،لبتون خندون وآسمون شبتون پرستاره.آرزو می کنم هرگزطعم دلتنگی
رو نچشید.ملودی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:,ساعت 13:43 توسط BAROBAX|


آخرين مطالب
» تک آهنگ
» دانلود آلبوم شهرام صولتی با نام هدیه
» دانلود آلبوم علی لهراسبی به نام تصمیم
» دانلود آلبوم پویا بیاتی به نام کشتی نوح
» دانلود آلبوم السید به نام صحنه و من
» شعر با حال برای بچه های با حال
» شعر خنده دار
» په نه په 5
» په نه په 4
» په نه په 3
» په نه په 2
» په نه په 1
» بوسه
» اس ام اس بیوفایی
» اس ام اس بیوفایی
» جملات دلتنگی
» جملات دلتنگی
» جملات دلتنگی
» جملات عاشقانه
» جملات زیبا و عاشقانه


قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت